Niniejszy
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Alavande Butik
dostępnego pod adresem www.alavande.pl
Sklep internetowy działający pod adresem www.alavande.pl prowadzony firmę Aneta Pliszka Kobieca Przestrzeń wykonującego działalność
gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do
spraw gospodarki. Adres miejsca wykonywania działalności oraz adres do
doręczeń: ul. Ogrody 29/57 85-870 Bydgoszcz NIP:
5542594139, REGON: 386033931, adres poczty elektronicznej: biuro@alavande.pl,
tel: 794 012 005.
Niniejszy
Regulamin określa w szczególności: rodzaje i
zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy www.alavande.pl, warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w
ramach sklepu internetowego, zasady
świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie
usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży, a także tryb postępowania
reklamacyjnego.
Klient z chwilą podjęcia
czynności zmierzających do korzystania z usług elektronicznych Sklepu
internetowego www.alavande.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień
niniejszego Regulaminu.
Warunkiem złożenia Zamówienia w
Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: • Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. • Ustawy o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 r. • Ustawy
Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa
polskiego.
Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
Niniejszy
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Alavande Butik
dostępnego pod adresem www.alavande.pl
Sklep internetowy działający pod adresem www.alavande.pl prowadzony firmę Aneta Pliszka Kobieca Przestrzeń wykonującego działalność
gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do
spraw gospodarki. Adres miejsca wykonywania działalności oraz adres do
doręczeń: ul. Ogrody 29/57 85-870 Bydgoszcz NIP:
5542594139, REGON: 386033931, adres poczty elektronicznej: biuro@alavande.pl,
tel: 794 012 005.
Niniejszy
Regulamin określa w szczególności: rodzaje i
zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy www.alavande.pl, warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w
ramach sklepu internetowego, zasady
świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie
usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży, a także tryb postępowania
reklamacyjnego.
Klient z chwilą podjęcia
czynności zmierzających do korzystania z usług elektronicznych Sklepu
internetowego www.alavande.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień
niniejszego Regulaminu.
Warunkiem złożenia Zamówienia w
Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: • Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. • Ustawy o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 r. • Ustawy
Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa
polskiego.
Zasady korzystania ze sklepu internetowego
Dokonanie zakupu Towaru nie wymaga
rejestracji w Sklepie internetowym.
Informacje podane na stronie
internetowej Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Składanie zamówienia odbywa się za
pomocą formularza, dostępnego na stronie Sklepu.
Każdy rejestrujący się i/lub
dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez
siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji.
Wszystkie produkty prezentowane w
sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Procedura zawarcia umowy sprzedaży
Celem przeprowadzenia jakiejkolwiek
aktywności Klienta w Sklepie wymagane jest poprawne działanie sieci Internet,
używanie przeglądarki internetowej, w tym w ramach urządzeń mobilnych oraz
posiadanie aktywnego konta na wybranym adresie poczty e-mail.
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za
pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową
www.alavande.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w
oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
Wybór zamawianych Towarów przez
Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka zakupowego.
Podczas składania zamówienia Klient
ma możliwość wprowadzania modyfikacji w zakresie zamawianych Towarów, do czasu
zatwierdzenia zamówienia.
Aby sfinalizować zamówienie należy
wybrać jeden z dostępnych sosobów płatności i w zależności od sposobu
płatności, opłacić zamówienie oraz podać wszystkie niezbędne dane, potrzebne do
zrealizowania zamówienia tj. Imię i nazwisko, adres dostawy, email, telefon
kontaktowy.
Po podaniu przez Klienta
korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych,
wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego
Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące przedmiotu zamówienia,
jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów
dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują), wybranej metody płatności
oraz sposobu dostawy.
W celu wysłania Zamówienia
konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, naciśnięcie przycisku
„Złóż zamówienie” lub równoznacznego.
Wysłanie przez Klienta Zamówienia
stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z
treścią Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Klient
otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną “Potwierdzenie zamówienia”, lub
rówoznaczną, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych
elementów Zamówienia.
Umowę
traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
Umowa
sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
Zamówienie
zostaje przyjęte do realizacji niezwłocznie po opłaceniu zamówienia. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem, od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży.
Klient
zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie
2 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Dostawa
Ceny produktów w Sklepie podawane
są w polskich złotych, zawierają podatek bez kosztów przesyłki. Koszty
przesyłki, doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient, chyba
że spełnia warunki uprawniające do bezpłatnej dostawy. W przypadku oferowania
przez Sklep możliwości skorzystania z darmowej dostawy informacja zostanie
umieszczona na stronie Sklepu w widocznym miejscu Ceną ostateczną, wiążącą
Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w ofercie w chwili składania
zamówienia przez Klienta.
Zakupione w Sklepie Towary są
wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszt przesyłki kurierskiej
standardowego zamówienia wynosi 15 zł brutto.
W przypadku zamówienia Towarów o
różnych terminach dostępności, Sprzedawca ma możliwość zrealizowania zamówienia
częściami lub całościowo po skompletowaniu całego Zamówienia.
W przypadkach, gdy z przyczyn
technicznych lub logistycznych dostawa Towaru odbywa się w kilku etapach,
Klient ponosi opłatę z tytułu kosztów przesyłki Towaru wyłącznie jednokrotnie.
Sklep internetowy nie ponosi
odpowiedzialności za brak odbioru Towaru przez Klienta potwierdzony próbą
dostarczenia przez kuriera.
Sklep Internetowy nie ponosi
odpowiedzialności za opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez firmę kurierską.
Na termin dostawy Produktu składa
się czas kompletowania Towaru oraz czas dostawy Towaru przez przewoźnika.
Czas kompletowania Produktu
wynosi od 1 do 7 Dni Roboczych.
Nie
jest możliwy odbiór osobisty zakupionego Towaru.
Dostawa
Towarów odbywa się wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej pod adres wskazany przez Klienta w trakcie
składania Zamówienia.
Metody płatności
Dopuszczalne są następujące sposoby płatności:
Przelew bankowy na numer
konta bankowego.
Płatności online świadczone przez
e-card lub PayU lub inne płatności ekspresowe (BlueMedia, Shoper, Przelewy24
etc).
Płatności online natychmiastowe.
Płatności kartą.Brak uznania
należności z tyt. Ceny na rachunku Sprzedawcy w terminie 2 dni od złożenia Zamówienia, powoduje anulowanie Zamówienia.
W przypadku płatności przelewem,
wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy mBiznes w Mbanku nr 72
1140 2004 0000 3902 7998 0202. W tytule przelewu należy wpisać
numer zamówienia.
Płatności są obsługiwane przez
spółkę mBank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, kod pocztowy:
00-850, KRS: 0000025237. Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, mogą zostać
przekazane na rzecz mBank SA w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za
zamówienie.
Odstąpienie od umowy
Klientowi, będącemu konsumentem w
rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje na podstawie przepisów prawa
prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania
przyczyny w terminie 14 dni.
W celu odstąpienia od Umowy
sprzedaży należy przesłać stosowne oświadczenie na adres email
biuro@alavande.pl.
Bieg terminu o którym mowa w pkt 1
rozpoczyna się od dostarczenia Towaru Konsumentowi.
W przypadku Umowy, która obejmuje
wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin
wskazany w pkt 1 nleży liczyć od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
W przypadku odstąpienia od Umowy
sprzedaży zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co
strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien
nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar
należy zwrócić na adres: ul. Ogrody 29/57 5-870 Bydgoszcz.
Zwracany przez Klienta Towar
powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń
przesyłki w trakcie transportu.
Zwracany Towar nie może posiadać
jakichkolwiek znamion użytkowania i musi posiadać oryginalnie przymocowane
metki.
Konsument odstępujący od Umowy
Sprzedaży ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
W przypadku odstąpienia od
niniejszej umowy sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności,
w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób
dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od
dnia, w którym został zwrócony towar. Zwrotu płatności zostanie dokonany przy
użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w
pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem
płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia mu
dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej
na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy sprzedaży: a) w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb, b) w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, c) w której przedmiotem
świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po jego spełnieniu przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, d) w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia.
Prawo odstąpienia od Umowy
Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy
swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Tryb postępowania reklamacyjnego
W przypadku gdy zakupiony produkt
jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć
reklamacje w oparciu o regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca
2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego, w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową, regulacje
przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady
Wadą fizyczną Towaru jest jego
niezgodność z umową sprzedaży, w sytuacji gdy Towar: a) nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze
względu na cel oznaczony w umowie sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub
przeznaczenia Towaru, b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór, c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował przy
zawarciu umowy sprzedaży, a Usługodawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego
jej przeznaczenia; d) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
Nie jest wadą fizyczną ubytek czy
też uszkodzenie Towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem
jego zakupu.
Nie stanowią o niezgodności towaru
z Umową różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego
zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem
indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje
itd.)
Celem złożenia reklamacji Klient
zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres biuro@alavande.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi
informacjami. W mailu należy podać informacje dotyczącego zwracanego Towaru tj. nr zamówienia, wskazać reklamowany towar, załaczyć dowód zakupu, wskazać przyczynę
reklamacji, załączyć zdjęcie wady lub uszkodzenia, zawrzeć zwięzły opis wady
oraz datę wystąpienia.
Reklamacja Towaru zakupionego w
sklepie www.alavande.pl na terenie Polski jest możliwa w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia.
Sklep internetowy ustosunkuje się
do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysyłana na podany
przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
Sklep rozpatruje reklamacje w
terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z
kompletnym, reklamowanym produktem.
Sklep zastrzega sobie prawo do
odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji
produktu przez Klienta.
Sklep zastrzega sobie prawo do
odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika,
uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu
niezgodnego z instrukcją.
Koszty przesyłki reklamowanego
produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie
14 dni od daty uznania reklamacji.
Zasady korzystania z porady stylizacyjnej online "Twoja stylizacja"
Klient ma możliwość skorzystać z odpłatnej
usługi oferowanej przez sklep w postaci Porady stylizacyjnej.
Szczegółowa zwartość oraz treść Porady
stylizacyjnej zawarta jest w pakietach znajdujących się w zakładce na stronie
sklepu pn. Twoja stylizacja.
Warunkiem skorzystania z Porady stylizacyjnej
jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
Aby skorzystać z usługi Porady stylizacyjnej
należy wybrać 1 z dostępnych pakietów, wypełnić formularz informacyjny i
opłacić zamówienie z góry, wybierając 1 z dostępnych metod płatności.
Podanie przez Klienta danych zawartych w
formularzu jest dobrowolne, natomiast niezbędne w celu prawidłowej realizacji
usługi przez Sklep.
W przypadku niewystarczających informacji
pozwalających na prawidłowe zrealizowanie usługi, Klient może zostać poproszony
o uzupełnienie informacji.
Dane zawarte w formularzu wypełnianego przez
Klienta, wykorzystywane są wyłącznie w celu opracowania indywidulanej Porady stylizacyjnej. Dane te nie są w żaden
inny sposób przetwarzane ani udostępniane.
Ceny pakietów zawierają podatek Vat.
Po opłaceniu zamówienia klient otrzymuje
potwierdzenie transakcji na wskazany adres email.
Brak
uznania należności z tyt. Ceny na rachunku Sprzedawcy w terminie 2 dni od złożenia Zamówienia, powoduje anulowanie Zamówienia.
Po otrzymaniu potwierdzenia na adres email,
należy postępować zgodnie z otrzymaną instrukcją.
Porady stylizacyjne realizowane są
niezwłocznie od zaksięgowania płatności za zamówienie, nie później niż w ciągu
7 dni roboczych.
Na życzenie klienta Porada stylizacyjna może
zostać zrealizowana w indywidualnie ustalonym terminie.
Na życzenie klienta Porada stylizacyjna może
zostać zmodyfikowana w oparciu o indywidualne oczekiwania klienta. W takim przypadku koszt Porady
stylizacyjnej ustalany jest indywidualnie.
Realizacją zamówienia przez sklep jest
wysłanie Klientowi wyłącznie drogą elektroniczną produktu w postaci ebooka,
zawierającego treść i elementy w zależności od wybranego pakietu. W przypadku
pakietu zawierającego rozmowę ze stylistką online, termin ustalany jest
indywidualnie.
Klient ma możliwość odstąpić od realizacji
Umowy sprzedaży Porady stylizacyjnej w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia.
Wówczas w przypadku dokonania płatności przez klienta, zaksięgowane na rachunku
Sprzedawcy środki zostaną w tożsamy sposób zwrócone Klientowi.
W celu odstąpienia od umowy należy
niezwłocznie przesłać stosowne oświadczenie na adres email:biuro@alavande.pl.
Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep
internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów
prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
Treści i elemnty zamieszczone na
stronie www.alavande.pl nie mogą być wyorzystane w jakikolwiek sposób bez
pisemnej zgody Sprzedawcy
W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy
prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
osobowych.
Klient ma prawo skorzystać z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym
celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.